بلاگ

سانترال مجازی
بلاگ

سانترال مجازی چیست؟

سانترال مجازی یک سیستم مهم در جایگزین کردن دستگاه های سانترال است، این سیستم در جهت راحتی کارها همانند نیاز نداشتن به تجهیزات و هزینه های اضافی و همچنین عدم نیاز به وجود دفتر کار به صورت یک خط تلفنی اینترنتی عرضه می شود. تلفن یک وسیله مهم برای شرکت

ادامه مطلب »
مزایای تلفن گویا
بلاگ

مزایای تلفن گویا چیست؟

مزایای تلفن گویا به شما این امکان را می دهد تا مشتریان شما در زمان مناسب، به شخص مورد نظر خود دسترسی داشته باشند، همین امر باعث می شود تا روند پشتیبانی از مشتریان ساده تر، رضایت بخش تر و مفید تر باشد. به عبارتی دیگر تلفن گویا یک سیستم

ادامه مطلب »
خدمات مرکز تماس
بلاگ

خدمات مرکز تماس چیست؟

خدمات مرکز تماس همان کال سنتر است، که جهت برقراری ارتباط شرکت­ ها و سازمان ها با مشتریان خود بسیار نقش مهم و کلیدی دارد، موضوع مهم برای شرکت ها حفظ و نگهداری مشتری با رضایت کامل آن ها و همان طور جذب مشتریان  است. پس جهت نگهداری وحفظ ارتباط

ادامه مطلب »
نرم افزار مرکز تلفن
بلاگ

نرم افزار مرکز تماس چیست؟

نرم افزار مرکز تماس، به سامانه ای گفته می شود که سازمان ها و شرکت ها با کمک آن می توانند در تماس های ورودی و خروجی مشتریان خود بررسی و مدیریت درستی داشته باشند. داشتن مرکز تماس در هر کسب و کاری بسیار مهم است و همانطور که در

ادامه مطلب »
انواع خط تلفن
بلاگ

انواع خط تلفن و موارد استفاده آنها

آشنایی با انواع خط تلفن به شما کمک می کند تا با توجه به نیازهای مجموعه یا شرکت خط دلخواهتان را انتخاب کنید. از مهم ترین مواردی که در تهیه مرکز تلفن نیز باید توجه داشت انتخاب درست خط تلفن می باشد. شماره تلفن شما اولین راه ارتباطی مخاطب با

ادامه مطلب »
خط تلفن مخابرات یا اینترنتی
بلاگ

خط تلفن مخابرات بخریم یا تلفن اینترنتی؟

اینکه خط تلفن مخابرات بخریم یا تلفن اینترنتی؟ ابتدا بهتر است که شناخت کافی در رابطه با هر کدام یک از این نوع خط ها کسب کنید، چرا که هر کدام یک از این نوع خط تلفن ها ویژگی ها و مزایا و معایب خاص خود را دارند، بنابراین لازم

ادامه مطلب »
جملات تاثیر گذار در بازاریابی تلفنی
بلاگ

جملات تاثیر گذار در بازاریابی تلفنی

اپراتورها با استفاده از جملات تاثیر گذار در بازاریابی تلفنی توانسته اند، میزان فروش محصولات و خدمات شرکت ها را افزایش دهند، بدین صورت که هنگامی که اپراتورها با مشتریان برای فروش و بازاریابی محصولات و خدمات شرکت ها ارتباط برقرار می کنند، استفاده از بهترین واژه ها می توانند

ادامه مطلب »
اصول تله مارکتینگ
بلاگ

اصول تله مارکتینگ بایدها و نبایدهای فروش

آگاهی از اصول تله مارکتینگ برای اپراتورهای مرکز تماس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، چرا که زمانی یک اپراتور می تواند در امر تله مارکتینگ یا همان (بازاریابی تلفنی) موفق عمل کند، که از تکنیک های تله مارکتینگ بهره ببرد و زمانی یک اپراتور می تواند از تکنیک

ادامه مطلب »
سرویس otp
بلاگ

سرویس OTP صوتی

ارسال پیامک صوتی، مشکلات آنتن تهی و اختلال در ارسال پیامک همواره برای افرادی که قصد نصب اپلیکیشن و احراز هویت دارند دردسر ساز است. همچننی ممکن است در دریافت پیامک رمز دوم از سوی بانک با مشکل روبرو شوید. اما می توانید با استفاده از سرویس OTP صوتی این

ادامه مطلب »
تماس هپی کال
بلاگ

تماس هپی کال چیست و چگونه به فروش کمک می کند؟

تماس هپی کال، تماسی هست که از طرف شرکت ها با مشتریان برقرار می شود، تا میزان رضایت مشتریان از محصولات و خدمات ارائه شده به آنان سنجیده شود. استفاده از یک نرم افزار مرکز تماس برای مدیریت بهتر تماس ها و ثبت تمامی تماس هایی که در طول روز

ادامه مطلب »
نرم افزار ارسال پیام صوتی
بلاگ

نرم افزار ارسال پیام صوتی چیست و هفت ویژگی مهم آن

امروزه سازمان ها از راه های مختلفی برای تبلیغ مجموعه خود استفاده می کنند که یکی از این روش ها جهت انجام تبلیغات استفاده از نرم افزار پیام صوتی می باشد. با استفاده از ویژگی های خاصی که این پنل ها در تبلیغات دارند می توانید یک تبلیغ مناسب و

ادامه مطلب »
بلاگ

انتخاب کنید پلتفرم مشاوره ای یا خطوط هوشمند

خطوط هوشمند یا همان شماره های ۷۰۷۰ دارای مالکیت نیستند و سالانه تمدید می شوند. اما پلتفرم مشاوره تلفنی تلینا، یک سیستم نرم افزاری با مالکیت مادام العمر است. در خطوط هوشمند پنجاه درصد از درآمد به عنوان سهم مشارکت مخابرات از درآمد حاصله کسر و الباقی به مشاور پرداخت

ادامه مطلب »