سوالات متداول و پرتکرار شما از تلینا

پاسخ سوالات شما احتمالا در پایین موجود است، در غیر این صورت آن را با ما در میان بگذارید.

تلینا، مرجع مقایسه و خرید آنلاین تلفن اینترنتی، سیپ ترانک، سیپ یوزر، سرویس‌های ویپ و سرویس‌های ارزش افزوده از معتبرترین اپراتورهای تلفن ثابت در سراسر ایران

جهت واگذاری سیپ ترانک بایستی از طرف مشترک آی پی استاتیک معرفی گردد و مشترک فقط قادر به اتصال از همان آی پی خواهد بود.

در واگذاری ترانک های تلینا محدودیت استفاده از پرووایدر اینترنت وجود ندارد ولی جهت افزایش کیفیت، استفاده از زیرساخت شرکت آسیاتک توصیه می گردد. البته جهت استفاده از یوزر ها بایستی از زیرساخت شرکت مذکور استفاده شود.

به کمک تلینا می توانید تمامی اطلاعات مورد نیازتان از جمله قیمت ها، نحوه سرویس دهی، مزایا، معایب و … هر اپراتور را بررسی و مقایسه نموده و هوشمندانه خرید کنید.

یکی از مهمترین مسائل دنیای کنونی سرعت سرویس دهی بر اساس نیاز مشتریان است. ما با درک این مهم سعی داریم سرویس های خریداری شده را پس تکمیل مراحل ثبت نام در کمتر سه روز کاری تحویل نماییم.

تعرفه تماس ها و مکالمات 10% پایینتر از نرخ مصوب مخابرات هست. البته عدد 10% حداقل صرفه جویی است که برای شما اتفاق می افتد، چون در پروموشن ها و فستیوال های فروش تلینا به میزان بیشتر هم می توانید تخفیف بگیرید. همچنین از طریق پنلی که در اختیارتان قرار می گیرد امکان مدیریت هزینه ها و تراکنش های مالی برایتان مقدور است.

شما می توانید با استفاده از پرتال مشتریان اطلاعاتی شامل میزان اعتبار، تعداد کانال مجاز و … را به صورت آنلاین مشاهده نمایید.

در پرتال مشترکین ثبت نام کنید و سرویس مورد نظر را سفارش دهید. همکاران ما با شما تماس گرفته و ادامه روند را پیگیری می کنند.

 

تلینا با بهره مندی از جدیدترین زیرساخت ها و فناوری ها، امکانات و ارزش افزوده های بسیاری در اختیار کاربرانش قرار می دهد.مجموعه تلینا تاکنون به چند صد کسب و کار مختلف سرویس ارائه نموده است بنابراین می تواند مشاور خوبی برای شما و انتخاب هایتان باشد. رضایتمندی و گسترش کسب و کار شما بزرگترین دستاورد ما خواهد بود.

برای استفاده از پیشنهادهای ارایه شده در باشگاه مشتریان تلینا هر یک از فعالیت‌های شما در بخش‌های مختلف، مشخص کننده میزان اعتبار شما است. امتیازدهی در باشگاه مشتریان از زمان اولین ورود شما به باشگاه، آغاز می‌شود و شما بر اساس میزان ارتباط و سابقه حضور خود در خانواده بزرگ تلینا امتیازهای متفاوتی به دست می‌آورید و بر اساس همین امتیازها در یکی از دسته‌بندی‌های پیش‌بینی شده برای کاربران قرار خواهید گرفت.
جهت ثبت سفارش در سامانه تلینا شرکت هایی که به شما سرویس می دهند را مشاهده می کنید. با توجه به اطلاعات ثبت شده در پروفایل هر شرکت، خدمات و نظرات سایر کاربران می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. بعد از تکمیل سبد خرید، از شما خواسته می شود تا وارد حساب کاربری خود شوید یا حساب کاربری جدید بسازید. با انتخاب آدرس مورد نظر و انتخاب نحوه پرداخت وارد درگاه بانکی مورد نظر شوید و مبلغ سفارش خود را پرداخت نمایید.

برای اخذ نمایندگی و اطلاع از شرایط آن با ما در تماس باشید.

از گزینه پشتیبانی در منوی سایت استفاده نمایید.

هر اپراتور سیاست متفاوتی دارد که در صفحه مقایسه سرویس دهنده ها می توانید آنها را ببینید.

قابلیت ارتقا تعداد تماس‌های هم‌زمان با توجه به نیاز مشترک و با توجه به بستر ارایه سرویس بصورت نامحدود وجود دارد و در صورت فراهم بودن شرایط می‌توان تعداد تماس های هم زمان سازمان را به هر تعداد افزایش داد.

سیپ ترانک فناوری جایگزینی برای خطوط تلفن آنالوگ یا خطوط E1 سنتی است که با استفاده از آن می‌توان به تعداد مورد نیاز تماس هم زمان بر روی یک شماره تلفن برقرار یا دریافت کرد. این سرویس می تواند به مرکز تلفن سازمان‌ها متصل شوند تا سازمان بتواند تماس‌های داخلی، خارجی و حتی تماس‌های بین المللی خود را بر بستر اینترنت برقرار کند. اگر شما یک مرکز تلفن در داخل شرکت دارید، می‌توانید بر روی همین سیستم و بدون محدودیت در تعداد تماس همزمان، سرویس دریافت کنید.

بله. با توجه به ارایه سرویس روی بسترهای متفاوت، قابلیت جابه‌جایی سرویس در سراسر استان و با سنجش شرایط، در مناطق جغرافیایی مختلف وجود دارد.

بله، از این سرویس می‌توان هم در مرکز تماس‌های سخت افزاری مبتنی بر IP و هم در مرکز تماس‌های نرم افزاری تحت شبکه مانند استریسک ، ایزابل و .. استفاده کرد.

در پرمصرف ترین شکل به ازای هر مکالمه دو طرفه‌ 100k پهنای باند لازم است و با زیاد شدن تماس‌های همزمان این مقدار افزایش می یابد.

بله. با استفاده از دستگاه ATA می‌‌توان Phone را به IP Phone تبدیل کرد. از طرفی شاید بهترین راه برای استفاده از تلفن‌‌های آنالوگ، VoIP Gateways باشد. VoIP Gateways، عملکرد ATA را دارد با این تفاوت که آن‌ها برای پشتیبانی از چند پورت طراحی و تولید شده‌اند.

 

اپراتورها دو نوع سر شماره دارند: هشت رقمی که سرشماره استان را نیز به همراه دارند و سرشماره 094 که سرشماره کشوری بوده و در صورت طی فرآیندهای لازم اداری، قابل انتقال به هر استانی بدون تغییر پیش شماره خواهد بود. این دو سر شماره در تعرفه مکالمه تفاوت های ریالی با یکدیگر دارند.

شما با ثبت نام در تلینا مشخصات خود از قبیل نام و نام خانوادگی، تلفن تماس و … را در اختیار تلینا قرار می دهید. در ادامه برای انجام تراکنش و ثبت سفارش نیاز به اضافه کردن مشخصات آدرس خود خواهید داشت. شما پس از ثبت نام در سایت به عنوان کاربر تلینا شناخته خواهید شد و کلیه اطلاعات مذکور و اطلاعاتی مانند تراکنش ها، پرداخت ها و … نیز در اختیار تلینا خواهد بود ولی به هیچ عنوان خود را مجاز به انتقال این اطلاعات بغیر نمی دانیم.

ما به مشترکین به عنوان سرمایه اصلی نگاه می کنیم. پس آماده شنیدن بازخورد شما در مورد سرویس های ارائه شده هستیم.

هنگامی که ثبت نام تکمیل شود و شناسه شاهکار اخذ شود امکان لغو یا مرجوع وجود ندارد.

با مراجعه به سایت تلینا فرم مورد نظر را دانلود کرده سپس با تکمیل آن و ارسال مدارک شناسایی طرفین می توانید اقدام به انتقال مالکیت کنید.

پس از تایید مدارک توسط واحد فروش امکان تغییر مشخصات وجود ندارد و در صورت نیاز باید با واحد فروش تماس بگیرید.

سوال شما بی پاسخ ماند؟

پاسخگوی سوالات شما هستیم