بلاگ

سافت فون سیموتل
بلاگ

سافت‌فون سیموتل چه مزایا و امکاناتی دارد؟

سافت فون به نرم افزاری اطلاق می‌شود که کاربران را قادر می‌سازد تا با استفاده از دستگاهی مانند لپ تاب یا گوشی تلفن هوشمند از طریق اینترنت تماس‌های تلفنی برقرار کنند. سافت‌فون سیموتل یکی از معدود نرم افزارهای ایرانی است که بصورت رایگان وجود دارد و شما می‌توانید با نصب

ادامه مطلب »
مرکز تلفن ابری برای آژانس مسافرتی
بلاگ

مزایای مرکز تلفن ابری برای آژانس مسافرتی

یک مرکز تلفن ابری (Cloud Call Center) می‌تواند برای آژانس‌های مسافرتی بسیار مفید و کارآمد باشد. استفاده از این تکنولوژی به آژانس‌ها امکان می‌دهد تا خدمات مشتریان خود را بهبود ببخشند و هزینه‌های مربوط به زیرساخت‌های سخت‌افزاری را کاهش دهند. استفاده از یک خط تلفن اینترنتی بدون سیم کشی که

ادامه مطلب »
تلفن تحت شبکه ارزان برای مرکزتلفن ابری
بلاگ

3 گوشی تلفن ویپ (IP Phone) ارزان برای مرکز تلفن ابری

انتخاب یک نرم افزار مرکز تلفن مناسب همواره برای کسب و کارها یک چالش است. اما در کنار آن انتخاب تلفن ویپ ارزان و کاربردی نیز دغدغه خواهد بود. اکثر کسب‌وکارهایی که مرکز تلفن ابری را انتخاب می‌کنند به دلیل عدم نیاز به تجهیزات و صرفه‌جویی در هزینه است. با

ادامه مطلب »
مرکز تلفن ابری برای فروشگاه
بلاگ

مرکز تلفن ابری برای فروشگاه چه مزایای دارد؟

استفاده از مرکز تلفن ابری برای فروشگاه برای ارتباط مؤثر با مشتریان و فروش موفق‌تر بسیار مفید است، اما ضرورت آن بستگی به ماهیت و اندازه کسب‌وکار، نیازهای ارتباطی و اهداف استراتژیک شما دارد. مرکز تلفن ابری (Cloud Call Center) یک راهکار مدرن برای مدیریت تماس‌ها و ارتباطات مشتریان است

ادامه مطلب »
سرویس کال‌بک
بلاگ

سرویس کال‌ بک (Callback)؛ زنبیل‌تان را بگذارید و بروید!

سرویس کال بک چیست؟ کال‌بک (Callback) در حوزه ویپ (VoIP) یک فرآیند است که در زمان برقراری یک تماس تلفنی از سرویس‌های VoIP استفاده می‌شود. معمولاً در سناریوهایی که یکی از طرفین در دسترس نیست یا در حال حاضر توانایی پاسخ دادن به تماس را ندارد، از کال‌بک استفاده می‌شود.

ادامه مطلب »
مرکز تلفن ابری برای املاک
بلاگ

چگونه از مرکز تلفن ابری برای املاک استفاده کنیم؟

خدمات املاک یکی از مواردی است که قطعا با آن سروکار خواهیم داشت. خصوصا افراد مستأجر باید سالانه یا هر چند سال یکبار به سراغ املاک بروند. قطعا پاسخگویی سریع تماس‌ها و دسترسی آسان به کارشناس املاک می‌تواند عاملی برای جلب اعتماد مخاطب باشد. اگر شما هم به جای مشتری

ادامه مطلب »
کاهش هزینه با مرکز تلفن ابری
بلاگ

کاهش هزینه با مرکز تلفن ابری

بسیاری از شرکت‌ها مرکز تلفن و روش‌های مختلف ارتباط با مشترک را پرهزینه می‌دانند. خصوصا افرادی که با مرکز تلفن سنتی و انواع قدیم آن سروکار داشته‌اند. اگر شما هم درباره مرکز تلفن VoIP شنیده باشید می‌دانید که هزینه‌های نهایی در مقایسه با سانترال بسیار کاهش یافته است. همچنین شما

ادامه مطلب »
امنیت مرکز تلفن ابری
بلاگ

اهمیت امنیت مرکز تلفن ابری

امروزه استفاده از فضای ابری برای ذخیره‌سازی اطلاعات و یا انتقال اطلاعات رواج بسیاری یافته است. مرکز تلفن ابری یکی از انواع روش‌های استفاده از سیستم تلفن نسل جدید است که در آن از فضای کلود استفاده شده و نیازی به راه اندازی سرور و استفاده از سخت افزار خاصی

ادامه مطلب »
تأثیر اینترنت بر مرکز تلفن ابری
بلاگ

تأثیر اینترنت بر مرکز تلفن ابری

مرکز تلفن ابری چندین سال است که وارد فناوری مخابرات شده است اگرچه همچنان جایگاه خود را به درستی پیدا نکرده اما گام مؤثری جهت پذیرش ساز و کار ابری در سازمان‌ها و شرکت‌ها بوده است. یکی از مهمترین زیرساخت‌های لازم برای استفاده درست از مرکز تلفن “اینترنت پایدار” است.

ادامه مطلب »
آینده مرکز تلفن ابری
بلاگ

آینده مرکز تلفن ابری در ایران و جهان

مرکز تلفن انواع مختلفی دارد شاید بسیاری از شما سیستم تلفن سانترال را بشناسید. سیستم تلفن ویپ از اواخر سال 1990 وارد بازار شد و بخاطر امکانات جذاب و کاملی که داشت جایگزین سیستم سانترال شد. به مرور زمان و با گسترش تکنولوژی یکی از انواع روش استفاده از سیستم

ادامه مطلب »
مقایسه مرکز تلفن ابری با محلی
بلاگ

مقایسه مرکز تلفن ابری با محلی

اگر به عنوان یک مدیر یا صاحب یک کسب‌وکار قصد خرید مرکز تلفن را داشته‌اید احتمالا با دو اصطلاح مرکز تلفن ابری و محلی روبرو شده‌اید. آیا می‌دانید که مرکز تماس ابری چیست؟ آیا تابحال مقایسه مرکز تلفن ابری با محلی را انجام داده‌اید؟ با شرکت‌های ارائه دهنده مرکز تلفن

ادامه مطلب »
مزیت ویپ نسبت به سانترال
بلاگ

مزیت مرکز تلفن ویپ نسبت به سانترال چیست؟

استفاده از سیستم مرکز تلفن در گذشته مختص شرکت ها و مجموعه های بزرگی بود که ارتباطات تلفنی پیچیده و متنوعی داشتند. اما امروزه استفاده از یک سیستم تلفنی پیشرفته دیگر محدودیتی ندارد و هر کسب و کاری می تواند برای بهبود ارتباط های تلفنی خود با مشتریان و سایر

ادامه مطلب »