مزایای تلفن گویا چیست؟

مزایای تلفن گویا

مزایای تلفن گویا به شما این امکان را می دهد تا مشتریان شما در زمان مناسب، به شخص مورد نظر خود دسترسی داشته باشند، همین امر باعث می شود تا روند پشتیبانی از مشتریان ساده تر، رضایت بخش تر و مفید تر باشد. به عبارتی دیگر تلفن گویا یک سیستم تلفنی خودکار است که با پیام های صوتی از پیش ضبط شده به ورودی های صوتی و صفحه کلید انسان پاسخ می دهد. سیستم های IVR تماس های ورودی را به طور خودکار پاسخ می دهند و بسته به ورودی مشتری، تماس ها را به داخلی مورد نظر منتقل می کند.

 تلفن گویا یا (IVR)

مهم ترین ویترین هر مجموعه یا سازمانی چه خصوصی و چه دولتی تلفن گویا آن است. چرا که در هر تماس مخاطبان ابتدا توسط تلفن گویا مورد استقبال قرار می گیرند. به همین دلیل اکثر شرکت ها و یا نهادهای دولتی که اهمیتی خاصی برای احترام به ارباب رجوع قائل هستند، کیفیت بالای ضبط صدا برای تلفن گویا را مورد توجه خود قرار می دهند. با ادغام کردن منشی تلفنی با سیستم تلفن خود، می توانید تعداد زیادی از تماس های ورودی را کنترل نمایید.

نتیجه بررسی در مجموعه هایی که از تلفن گویا استفاده کرده اند نشان دهنده آن است که علاوه بر کاهش زمان انتظار آنها، جلب رضایت به طور قابل توجهی بیشتر شده است. استفاده کردن از تلفن گویا جهت بهبود تجربه مشتریانی است که نمی خواهند در سیستم بخش های مختلف سازمان را جستجو نمایند تا به داخلی مربوطه وصل شوند و خواسته خود را بگویند یک گزینه عالی است.

مزایای تلفن گویا

در هر شرکت رسیدگی به در خواست های مشتریان و نحوه پاسخ گویی به آن ها از مهمترین عوامل در جهت جلب رضایت مشتریان و سودآوری و پیشرفت شرکت است. خطوط تلفنی امروزه از مهم ترین راه های ارتباطی است. پس وجود امکانات در این ارتباط توجه اشخاص را به خود جلب می کند. بنابراین داشتن بخش روابط عمومی و پاسخگویی به مراجعین یکی از اساسی‌ترین نیازهای هر موسسه است و در بسیاری از مواقع نیروی انسانی بسیاری را درگیر می‌کند. دلیل ایجاد سیستم‌های تلفن گویا و سیستم های دارای امکانات و ورود آن ها به بازار نیز همین امر است. این سیستم‌ها ابزاری جهت برقرار کردن ارتباطات مستقیم و دریافت کردن اطلاعات از یک مرکز اطلاع رسانی می‌باشند. در ادامه به معرفی مزایای تلفن گویا می پردازیم:

  • راه اندازی این سیستم با هزینه کم
  • توانایی پاسخگویی به صورت شبانه روزی
  • ارسال و دریافت کردن فکس اینترنتی
  • دارای صف انتظار
  • انتقال تماس به گروهی از داخلی
  • دارای صندوق صوتی
  • امکان ضبط کردن پیام خوش آمد گویی
  • نظارت کردن مکالمات به صورت لحظه ای

مزایا و ویژگی های ضبط صدای تلفن گویا

باید برای تلفن گویا جهت ضبط صدای اولیه و تعریف داخلی ها از یک صدا و لحن مناسب استفاده شود که در خور محیط کار باشد. فرد مد نظر که برای ضبط صدا انتخاب می کنید باید جملات را با مکث (به حالت ویرگول دار) و قابل فهم بخواند و مهم تر از هر عاملی کیفیت قابل قبول صدا در گویندگی و لحن و بیان آن می باشد.

چرا تلفن گویا بخریم؟

مزایای تلفن گویا به شما کمک می کند تا تماس هایتان را با سرعت بالایی پاسخ دهید و با خرید تلفن گویا دیگر احتیاج به منشی تلفنی و هزینه های ماهانه جهت پرداخت حقوق را ندارید. تلفن گویا امکان یکپارچگی با نرم افزار های مهم همانند سی آر ام CRM را به شما میدهد.

هنگامی که مشتریان با مجموعه شما تماس بگیرند، از طریق تلفن گویا به بخش مربوطه متصل میشوند، این سخن به معنی جلوگیری از هدر رفتن وقت مشتری و عصبانی نشدن آن جهت شناسایی نکردن مسیر درست است. پس میتوان به نحوی با استفاده از تلفن گویا رضایت مشتریان را نیز جلب کرد. شما در زمان اندک و با هزینه کم میتوانید راه اندازی تلفن گویا را انجام دهید. این راه اندازی برای شرکت ها بسیار سودمند خواهد بود چرا که به صورت پنهان و آشکار باعث پیشرفت کسب و کارها می شود.

زیرساخت های لازم برای تهیه تلفن گویا چه مواردی هستند؟

جهت راه اندازی این سیستم نیاز به یک نرم افراز مرکز تلفن ابری دارید تا بتوانید با استفاده از آن منشی تلفنی خود را راه اندازی کنید، تلفن گویا مشتری را در مسیر درست(مسیر دلخواه مشتری) هدایت می کند.

روش استفاده از این نرم افزار

پس از وصل شدن تماس مخاطب می تواند با وارد کردن شماره تعیین شده توسط شرکت به داخلی مد نظر متصل شود و درخواست خود را باز گو کند. همچنین مشتریان می توانند ساعات کاری و یا روزهای تعطیل شرکت را از طریق منشی تلفنی مطلع شود.

تلفن گویا یا همان منشی خستگی ناپذیر سال‌های زیادی است که به عنوان یک سرویس ارتباطی قوی و انعطاف پذیر در شرکت‌های ارائه کننده خدمات یا شرکت‌های فروش مورد توجه و استقیال قرار گرفته است. شما با راه اندازی این سرویس در شرکت خود میتوانید یک کسب و کار با توسعه پذیری بالا داشته باشید.

کاربران گرامی جهت ضبط سناریو تماس می توانید درخواست خود را به واحد فروش تلینا ارسال کنید. برای در خواست با شماره ی 02191099000 ارتباط بگیرید.

به مشاوره نیاز دارید؟

همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *