انتخاب کنید پلتفرم مشاوره ای یا خطوط هوشمند

خطوط هوشمند یا همان شماره های ۷۰۷۰ دارای مالکیت نیستند و سالانه تمدید می شوند. اما پلتفرم مشاوره تلفنی تلینا، یک سیستم نرم افزاری با مالکیت مادام العمر است.

در خطوط هوشمند پنجاه درصد از درآمد به عنوان سهم مشارکت مخابرات از درآمد حاصله کسر و الباقی به مشاور پرداخت می گردد. صد درصد درآمد حاصله در پلتفرم تلینا متعلق به مشاور است و هیچ هزینه اضافی از آن کسر نمی گردد.

در خطوط هوشمند امکان ارائه خدمات فقط به تلفن های ثابت میسر است و سایر خطوط همانند تلفن های همراه با خطوط اینترنتی نمی توانند با آن ارتباط برقرار کنند. در پلتفرم مشاوره تمامی خطوط موجود در کشور قابلیت برقراری تماس با آن را دارند. امکان اتصال به درگاه های بانکی بین المللی و ارائه مشاوره به سایر کشور ها نیز میسر است.

خطوط هوشمند در هزینه دریافت خدمات مشاوره از طریق قبض تلفن تماس گیرنده دریافت و بعد از کسر درصد مشارکت مخابرات و طی بازه زمانی دو ماه به مشاوره پرداخت می گردد. اما هزینه دریافت در پلتفرم مشاوره خدمت به صورت آنی و از طریق درگاه های بانکی آنلاین و به صورت صد درصدی پرداخت می گردد.

همانطور که خواندید پلتفرم مشاوره تلینا، در مقایسه با خطوط هوشمند یک سیستم با قابلیت های مناسب است. در ادامه به تعریف بیشتر هر دو سیستم پرداخته ایم با ما همراه باشید.

 پلتفرم مشاوره ای یا خطوط هوشمند

شرایط خطوط هوشمند IN به چه صورت است؟

این خطوط توسط مخابرات ارائه شده و به صورت خطوط مجازی عمل می کنند. جهت استفاده این خطوط می بایست آن را بر روی شماره تلفن دیگری دایورت کرده، هزینه دایورت شماره تلفن در یک دقیقه بسیار گران تمام می شود که می بایست آن را پرداخت کنید. خطوط IN هوشمند را می توان بر روی خطوط آنالوگ و یا ویپ دایورت نمایید.

خطوط تلفن هوشمند IN را باید از کجا تهیه کرد؟

می توانید به صورت حضوری جهت دریافت خطوط IN به شرکت های ارائه دهنده مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین برای ثبت نام و درخواست خود اقدام کنید.

نکته: باید این موضوع را بدانید که در زمان تهیه خطوط هوشمند از هر مراکز مخابرات منطقه ای این خطوط با سر شماره های جدید به شما داده می شود.

همچنین لازم به ذکر است که این خطوط تنها به اشخاص حقوقی واگذار شده و ارائه این خطوط به افراد حقیقی ممکن نیست. کدام کسب و کارها به خطوط هوشمند نیاز دارند؟ این خطوط برای کسب و کارهایی که درآمد آن ها از سوی مشاوره تلفنی است مناسب است.

مدارک مربوطه برای دریافت خطوط هوشمند به شرح زیر است،

روزنامه رسمی شرکت، اساسنامه شرکت، شماره حساب برای واریز درآمدها، تکمیل نمودن فرم مربوطه و ارائه کد اقتصادی و ملی

مشاوره تلفنی چیست؟

به سامانه ای گفته می شود که به شما کمک می کند یک ارتباط امن را در بین مشاور و مشاوره گیرنده داشته باشید. درآمد از طریق این سامانه بسیار با صرفه تر از مشاوره های حضوری می باشد. همین امر سبب شده است تا توجه بسیاری از پزشکان، وکلا و … به این سیستم جلب شود.

پکیج مرکز مشاور تلفنی و امکانات آن

این پکیج شامل پلتفرم مرکز مشاوره و مرکز تماس ویپ سیموتل می باشد. که در سازمان های مختلف بسیار زیادی راه اندازی شده است. بعضی از این سازمان ها همانند: ایران خودرو، دانشگاه امام رضا، بیمارستان رضوی و … است.

  • صرفه جویی در زمان
  • سهولت و راحتی در کارها
  • افزایش سرعت در ارائه خدمات رسانی
  • هماهنگی مناسب و مربوطی در بین المان های کار
  • مدیریت شما در جلسات مشاوره ای مثبت می شود

در این مقاله سعی کردیم به خوبی تمام مطالب مربوط به پلتفرم مشاوره تلفنی و خطوط تلفن هوشمند را بیان کنیم تا شما عزیزان بتوانید یک انتخاب درست در راستای نیازهای خود داشته باشید. با توجه به تعریف کامل و شرح دادن امکانات خطوط هوشمند و پلتفرم مشاوره تلفنی می توانید انتخاب خود را انجام دهید و یا اگر نیاز به بررسی بیشتری جهت انتخاب دارید می توانید با مشاوران تلینا ارتباط گرفته و پس از توضیحات بیشتر توسط مشاوران متخصص ما و بررسی شرایط کسب و کار شما بهترین نوع محصول به شما پیشنهاد داده شود.

به مشاوره نیاز دارید؟

همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *