تماس هپی کال چیست و چگونه به فروش کمک می کند؟

تماس هپی کال

تماس هپی کال، تماسی هست که از طرف شرکت ها با مشتریان برقرار می شود، تا میزان رضایت مشتریان از محصولات و خدمات ارائه شده به آنان سنجیده شود. استفاده از یک نرم افزار مرکز تماس برای مدیریت بهتر تماس ها و ثبت تمامی تماس هایی که در طول روز و یا ماه با مجموعه گرفته می شود. قابلیت پیگیری هر مکالمه ازجمله مواردی هستند که می تواند به کیفیت پاسخگویی بیفزاید.

امروزه شرکت هایی در امر فروش موفق ظاهر می شوند، که بعد از ارائه محصولات و خدمات به مشتریان همچنان پیگیر محصولات و خدماتی که مشتریان در حال استفاده از آن ها هستند باشند، تا بسنجند، تا چه اندازه مشتریان از محصولات و خدمات ارائه شده به آنان احساس رضایت دارند و اگر چنانچه مشتریان احساس رضایت کافی از محصولات و خدمات ارائه شده به آنان را ندارند، بدانند که مشکل این نارضایتی ها در چیست، تا با ارائه راهکار های مناسب مشکلات را برطرف کنند، تا رضایت مشتریان دوباره جلب شود.

اهمیت تماس هپی کال برای شرکت ها در چیست؟

شرکت ها با استفاده از تماس هپی کال می توانند با نظرات و انتقادات مشتریان در مورد محصولات و خدمات ارائه شده به آنان اطلاعاتی کسب کنند و مدیران شرکت ها نیز با استفاده از این اطلاعات می توانند به ایرادات محصولات و خدمات خود پی ببرند و تلاش های در جهت برطرف کردن این ایرادات انجام دهند، که این امر باعث ارتقاء کیفیت  محصولات و خدمات نیز می شود، همچنین مدیران شرکت ها می توانند، از نظرات و سلایق مشتریان در تولید محصولات و خدمات نیز بهره ببرند، که این امر نیز باعث افزایش رضایت مشتریان می شود، در نتیجه می توان گفت مدیران شرکت ها با استفاده از تماس هپی کال می توانند ایرادات محصولات و خدمات خود را برطرف کنند و نظرات و سلایق مشتریان را نیز در امر تولید دخالت دهند، که در نتیجه این امور باعث افزایش رضایت مشتریان می شود، که رضایت مشتریان نیز به افزایش فروش محصولات و خدمات می انجامد.

چه زمانی بهترین موقعیت برای برقراری تماس هپی کال می باشد؟

بهترین زمان برقراری تماس هپی کال زمانی هست که مطمئن شوید مشتریان از محصولات و خدمات شما استفاده کرده باشند، در غیر این صورت اگر مشتریان از محصولات و خدمات شما استفاده نکرده باشند، نمی توانند به شما اطلاعاتی بدهند، که به شرکت شما کمک کند، پس بهتر است همیشه  زمانی با مشتریان تماس برقرار کنید، که مطمئن شده باشید، که از محصولات و خدمات شرکت شما استفاده کرده اند، نکته ای که جا دارد بدان اشاره کرد این است که همان طور که نباید قبل از استفاده محصولات و خدمات توسط مشتریان با آنان تماس برقرار کرد، همان طور نباید زمانی که مشتریان از محصولات و خدمات شما استفاده کرده اند و زمان طولانی نیز  از زمان استفاده آنان گذشته است با آنان تماس برقرار کرد، چرا که به خاطر طولانی شدن زمان انتقادات و نظرات مشتریان نیز  به فراموشی سپرده می شود.

چه کسانی می توانند تماس هپی کال را برقرار کنند؟

برقراری تماس هپی کال نیاز به تجربه و مهارت دارد و هر فردی نمی تواند تماس های هپی کال را برقرار کند، چرا که اگر فرد فاقد مهارت و تجربه، بخواهد تماس هپی کال را برقرار کند، نه تنها اطلاعات مفیدی کسب نخواهد کرد، بلکه باعث افزایش نارضایتی مشتریان نیز خواهد شد، به همین دلیل مدیران شرکت ها برای برقراری  تماس های هپی کال برون سپاری مرکز تماس را انتخاب می کنند، چرا که کارکنان مرکز تماس از مهارت و تجربه ای بالای برخوردار هستند و می توانند اطلاعات دقیقی از مشتریان کسب کنند و همچنین باعث افزایش رضایت مشتریان نیز خواهند شد.

انتخاب مرکز تماس برای انجام تماس هپی کال

مرکز تماس ما علاوه بر اینکه از  نیرو های متخصص و توانمند و در عین حال با تجربه استفاده می کند، مجهز به نرم افزار سیموتل نیز می باشد، این نرم افزار اطلاعاتی مانند میزان پیگیری اپراتور ها، میزان مهارت اپراتور ها و طرز برخورد اپراتور ها با مشتریان اطلاعاتی در اختیار شرکت ها قرار می دهد، تا مدیران شرکت ها با بررسی این اطلاعات متوجه شوند تا چه میزان اپراتور ها کار خود را به درستی انجام می دهند.

به مشاوره نیاز دارید؟

همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *