نرم افزار مرکز تماس چیست؟

نرم افزار مرکز تلفن

نرم افزار مرکز تماس، به سامانه ای گفته می شود که سازمان ها و شرکت ها با کمک آن می توانند در تماس های ورودی و خروجی مشتریان خود بررسی و مدیریت درستی داشته باشند. داشتن مرکز تماس در هر کسب و کاری بسیار مهم است و همانطور که در قسمت بالا گفتیم نرم افزار مرکز تماس مدیریت تماس ها را آسان تر کرده است و این اطمینان را به شما می دهد که همواره پلتفرمی هوشمند در حال مدیریت تماس های شما می باشد. در این مقاله به بیان ویژگی های مهم نرم افزار مرکز تماس می پردازیم برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلینا همراه باشید .

 نرم افزار مرکز تماس

مرکز تماس به سیستمی گفته می شود که امکان برقراری تماس بین منزل شما و محل کارتان را بر قرار می کند. این سیستم در مقیاس بزرگ در مراکز مخابراتی نصب و استفاده می شود و امروزه به علت بالا رفتن حجم تماس های تلفنی، در مراکز خصوصی و شرکت ها نیز بکار می رود. امروزه مراکز تماس خدمات مختلف و متنوعی را در اختیار استفاده کنندگان از آن قرار می دهند. در گذشته برقراری تماس های ورودی و خروجی از مهم ترین وظایف مراکز تماس به شمار میرفت و در حال حاضر ارائه گزارشات، منشی تلفنی، ضبط مکالمات و ارتباط با سایر نرم افزارهای موجود از کارکردهای نرم افزار مرکز تماس است.

ویژگی های نرم افزار مرکز تماس

مرکز تماس یا همان (کال سنتر) توانایی پشتیبانی کردن از تعداد زیادی تماس به صورت همزمان را دارد.همچنین نمایش دادن وضعیت مشتریان، و مسیر دهی تماس ها و ثبت کردن جزییات به صورت کامل و دقیق از تماس ها ویژگی های مهم یک مرکز تماس به شمار می روند. اهمیت مرکز تماس در کسب و کارهای بزرگ و کوچک بسیار است. برای اطلاع بیشتر از این سامانه و امکانات مهم آن به چند مورد از مزایای آن اشاره کرده ایم.

  • قابلیت های نرم افزار مدیریت مرکز تماس به شرح زیر است.
  • امکان ثبت تعداد داخلی به صورت نامحدود
  • توانایی برقراری ارتباط با تمامی تلفن های سخت افزاری و نرم افزاری و تحت وب
  • توانایی در ضبط کردن تمامی مکالمات
  • دارای قابلیت منشی تلفنی
  • داشتن صندوق صوتی
  • امکان تعریف کردن صف در مرکز تماس
  • دسترسی پیدا کردن به خط های شهری سازمان از راه دور
  • قابلیت ایجاد کنفرانس به صورت چند نفره

مرکز تماس توزیع شده

در این مرکز تماس، وابستگی های مکانی اپراتور ها حذف می شود و با حذف آن اپراتور ها می توانند به راحتی از هر نقطه و مکان که مجهز به یک پهنای باند زیاد است، به تماس های خود رسیدگی و پاسخگویی مشتریان باشند.  عامل مهم و اصلی در این روش استفاده کردن از یک بستر اینترنت قوی با سرعت بالا و مطمئن است. نرم افزار مرکز تماس مناسب مشتریانی است که پیچیدگی و تنوع در خدمات را داشته باشند این کسب و کارها دیگر به نرم افزار مرکز تماس به دید سامانه‌ای برای مدیریت تماس‌ها نگاه نمی‌کنند بلکه آن را سامانه‌ای جهت مدیریت کسب و کار خود می‌دانند.

 سیستم نظرسنجی  در نرم افزار مرکز تماس چه اهمیتی دارد؟

این امکان یک قابلیت مهم در مرکز تماس بشمار می رود، چرا که بعد از اتمام تماس اپراتور میتوان مشتری را به سیستم نظر سنجی هدایت کرد و از این طریق به رضایت مشتری و همچنین عملکرد کارمندان پی برد. همچنین مشتریان می توانند انتقادات یا رضایت خود را از اپراتور اعلام نمایند.

دفترچه تلفن هوشمند

این قابلیت در ثبت اطلاعات دقیق مشتریان در مرکز تماس به شما کمک بسیاری می کندتا دسته بندی مشتریان با توجه به کسب و کارهایشان را انجام می دهد. دفترچه تلفن هوشمند تحت وب ویپینگ قابلیت های دیگری همانند، برچسب گذاری مشتریان به طور نامحدود، نمایش تاریخچه های فکس دریافتی و ارسالی کاربران، امکان تماس با مشتری فقط با کلیک کردن بر روی دفترچه تلفن را شامل می شود.

نرم افزارهای بسیاری هستند که برای مراکز تماس استفاده می‌شوند. بهتر است شما قبل از تهیه و راه اندازی نرم افزار بر اساس نیاز موجود از انواع آن شناخت کامل داشته باشید چرا که بعد از خرید و عدم حصول نتیجه دلخواه پشیمانی هزینه ساز می شود. توصیه تلینا به شما این است که قبل از اقدام به خرید هرگونه نیاز اعم از خطوط اینترنتی یا مراکز تماس بهتر است با مشاوران متخصص ما ارتباط برقرار کرده و راهنمایی شوید.

به مشاوره نیاز دارید؟

همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *