راه اندازی تلفن گویا

راه اندازی تلفن گویا

راه اندازی تلفن گویا برای کسب و کار ها چه اهمیتی دارد؟ منشی دیجیتالی هوشمندی که پاسخگوی تمامی تماس ها به صورت خودکار در هفت روز هفته و بیست و چهار ساعت شبانه روز است. این سیستم با توجه به خدمات متنوع و بسیاری که دارد نیازهای کاربران را برآورده می سازد و با این امر میتواند رضایت مشتری را جلب کند، تلفن گویا یک سیستم فوق العاده برای سرعت در کارها و جلوگیری از اتلاف وقت اشخاص است.

حتما برایتان پیش آمده که تماسی با یک مجموعه داشته باشید و بعد از برقراری تماس صدای ضبط شده ای را بشنوید که به شما خوش آمد میگوید و  برای راهنمایی شما بخش های مختلف مجموعه را معرفی می کند تا شما مسیر درست را بدون هدر رفتن زمان انتخاب کرده و به داخلی مورد نظر وصل شوید. این سیستم همان تلفن گویا است یک منشی تلفنی خستگی ناپذیر.

تلفن گویا براساس نیاز شما و همچنین بررسی شرایط کسب و کارتان توسط متخصصان مربوطه  پیاده سازی و اجرا می گردد.

نکته اول: قبل از راه اندازی تلفن گویا نیازها و آنچه را که از سیستم تلفن گویا می خواهید را به متخصص مربوطه انتقال دهید.

نکته دوم: آماده سازی سناریو پاسخگویی تماس ها و ضبط صدای منشی تلفن گویا از جمله کارهایی است که تا قبل از شروع پروژه بایستی انجام شوند. خوش آمد گویی، تعریف داخلی ها و …

راه اندازی سیستم منشی تلفنی گویا بر بستر ویپ

همانند راه اندازی هر سرویس دیگری، راه اندازی تلفن گویا نیازمند آماده سازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری خاص خود است. بدین منظور در ساده ترین حالت راه اندازی تلفن گویا وجود یک کیس کامپیوتر و اینترنت از جمله موارد ضروری است.

تمامی مجموعه ها و سازمان ها اینترنت و سیستم کامپیوتر را دارند پس گام اول برای راه اندازی فراهم است.

در گام دوم باید به دنبال یک مرکز تلفن تحت شبکه باشید به این دلیل که سیستم تلفن ویپ مدیریت تماس ها را برعهده دارد پس جهت استقرار به یک نرم افزار نسخه سرور نیازمندیم.

جهت ساخت منوی تلفن گویا لازم است تا نکاتی را یادآور شویم،

راه اندازی تلفن گویا نیاز به یک متن دارد سعی کنید از متن مناسب کامل و واضح ای استفاده کنید.

صدای فرد ضبط شده باید با کیفیت و دلنشین با لحن مناسب همراه باشد (یک صدای مناسب را انتخاب کنید) .

ترتیب داخلی ها و اعلام آن ها بسیار مهم است که باید آن را حتما رعایت کنید (به این صورت که ابتدا واحدی که محبوب تر است گفته شود).

بیش از حد واحدهای خود را تفکیک و از یکدیگر جدا نکنید این عمل باعث سردرگمی مشتری میشود.

گزینه امکان بازگشت به صفحه اصلی بسیار مهم است چرا که در صورت انتخاب اشتباه مشتری شانس دوباره برای انتخاب واحد مورد نظر داشته باشد.

اهمیت راه انداز تلفن گویا برای کسب و کارها

تلفن گویا همانند یک ویترین عمل می کند، این سیستم به دلیل پاسخگویی ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل و یا خارج از ساعات کاری باعث می شود شما دیگر تماسی را از دست ندهید و اگر منتظر تماس مهمی هستید بعد از برقراری آن تماس به سرعت به آن وصل شوید‌.

در روش های قدیمی اکثرا خطوط مشغول بود و بسیاری از افراد موفق به انجام کارهایشان از طریق تلفن نبودند علاوه بر آن اکثر افرادی که حتی پس از تماس های متعدد تماس شان با پاسخ همراه بود به اشتباه به بخش دیگری متصل می شدند که این امر باعث سردرگمی و نارضایتی مشتریان میشد.

اما با روی کار آمدن سیستم تلفن گویا و آگاهی شرکت ها از خدمات متنوع و سودمندی های که برای کسب و کارهایشان از طریق این سیستم ایجاد می شود مورد استقبال قرار گرفت و حال نیز اکثر مراکز مهم این سیستم تلفنی پر کاربرد را راه اندازی نموده اند.

امکانات تلفن گویا

  • خوش آمد گویی به مشتریان
  • پاسخگویی منظم به تماس ها
  • امکان ارسال و دریافت فکس
  • ضبط کردن تمامی مکالمات
  • نظرسنجی
  • داشتن صف تماس جهت مدیریت بهتر تماس ها
  • امکان گزارش گیری از تماس ها
  • دارای صندوق صوتی
  • و …

به چند مورد از ماژول های خدمات سیستم تلفن گویا اشاره می کنیم

  • دارای سیستم نوبت دهی
  • به صورت تلفنی جهت ثبت اطلاعات کارجویی
  • رزرواسیون تلفنی
  • هوشمند پشتیبانی
  • تلفن قصه گو
  • مسابقه تلفنی

مزیت های مهم این سیستم تلفنی نیز رضایت مشتری، جلوگیری از اتلاف وقت، مقرون به صرفه بودن، پاسخگویی به صورت ۲۴ساعته، سرعت در کارها و… است.

نحوه خرید تلفن گویا

پیشنهاد تلینا به شما جهت خرید گویا این است که سیستم تلفنی ویپ را تهیه نماید زیرا تلفن اینترنتی ویپ با امکانات فراوان و مفیدی که دارد از قابلیت داشتن تلفن گویا نیز بهره مند است با این عمل دیگر نیاز به هیچ گونه سخت افزار نیز ندارید.

سخن آخر

جالب است بدانید که وجود منشی تلفن گویا در کسب و کارهایی که به صورت B2B فعالیت میکنند، 30 درصد اطمینان و اعتماد مشتریان را ایجاد می کند.

نگه داشتن مثبت تجربه مشتری در تماس تلفنی از شرکت بسیار مهم است این عمل در فروش و حفظ مشتری موفق است چرا که مشتری رضایت مند جهت تماس مجدد و درخواست خدمات جدید تمایل دارد. اگر به همین صورت پیش بروید و تمام تلاش خود را برای رضایت مشتری انجام دهید یک کسب و کار موفق و درخشان در بازار و بین رقبا هستید، تلفن گویا اولین ارتباط با مشتریان است پس وجود آن اهمیت زیادی دارد.

برای وقت مشتریانتان با ایجاد امکانات متنوع تلفنی ارزش قائل شوید تا بتوانند به صورت تلفنی کارهای خود را پیش ببرند. جهت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر با مشاوران تلینا ارتباط برقرار نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟

همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *