با شرکت های ارائه دهنده تلفن اینترنتی بیشتر آشنا شویم

شرکت های ارائه دهنده ی اینترنت

موضوع این بخش از مقاله شرکت های ارائه دهنده تلفن اینترنتی است. کاربران گرامی جهت خرید خط تلفن اینترنتی و یا راه اندازی مرکز تماس ویپ با مشاورین تلینا در ارتباط باشید.

همانطور که میدانید با پیشرفت تکنولوژی تمامی کسب و کارها به دنبال به روز شدن و بهرمند شدن از تمامی امکانات هستند. تلفن های ویپ یا همان تلفن های اینترنتی نیز با امکاناتی که دارند در آسان تر شدن کارها و انجام آن ها در اسرع وقت کمک می کنند.

وجود این تکنولوژی به دلیل قابلیت های مهم و فراوان در محیط های کاری امری حیاتی است.

فناوری ویپ:

ویپ VoIP به انجام یک روش برای دریافت کردن سیگنال های صوتی و تبدیل آن ها به داده های دیجیتالی از طریق اینترنت می گویند.

مزیت تلفن های اینترنتی بسیار است. همین موضوع نیز باعث محبوب بودن و انتخاب این سرویس در بین شرکت ها و سازمان ها شده است. در ادامه به چند مورد از مهمترین مزیت ها اشاره کرده ایم:

  • دارای منشی گویا
  • سرعت در انجام کارها
  • انعطاف پذیری
  • امنیت بالا برای حفظ اطلاعات
  • صرفه جویی در هزینه ها
  • فکس اینترنتی
  • قابلیت جا به جایی خط
  • کیفیت بالای صدا و تصویر در تماس های صوتی و تصویری
  • صف تماس
  • عدم نیاز به سخت افزار ها
  • مالکیت دائم خطوط
  • ضبط مکالمات
  • گزارش گیری تماس ها
  • و …

شرکت ارائه دهنده اینترنت یا ISP چیست؟

شرکت های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت را ISP می گویند که مخفف عبارت Internet Service Provider و به معنی فراهم کننده سرویس اینترنت می باشد.

این شرکت‌ها به شما کمک می کنند تا بدون مشکل و به راحتی به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کنید. در حقیقت ISP ها به عنوان واسط‌ نقش ایفا می‌کنند.

حال به سراغ معرفی شرکت های ارائه دهنده ی تلفن ویپ می رویم.

فعالترین شرکت ها در خصوص ارائه تلفن اینترنتی شامل: شاتل، پیشگامان، صبانت، آسیاتک، رسپینا می شوند.

معرفی شرکت های ارائه دهنده ی تلفن اینترنتی:

شرکت شاتل: نام ارائه دهنده ی سرویس و خدمات ویپی شاتل، شاتل تاک است. با استفاده از اینترنت و شماره تلفن این شرکت میتوان از ویپ و قابلیت های آن بهرمند شوید. شاتل سرویس Hosted PBX را ارائه نمی‌دهد و خدمات VoIP آن به ارائه سیپ ترانک محدود شده است.

سوالی که شاید برایتان پیش آید این است که بهره مندی از خدمات سرویس ویپ شرکت شاتل برای شخص حقیقی یا حقوقی به چه صورت است؟ تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی میتوانند بر اساس نیاز خود از خدمات این سرویس استفاده نمایند.

شرکت شاتل اولین شرکت ارائه دهنده خدمات +ADSL2 در کشور است. این شرکت مشترکین بسیاری دارد. همچنین شرکت (شاتل) در حال حاضر در سراسر کشور نمایندگی داشته و به مشترکین اینترنت پرسرعت را ارائه می دهد.

شرکت پیشگامان: یشگامان سرویس تلفن ثابت خود را با استفاده از جایگزینی سافت سوییچ‌ها با تجهیزات قدیمی مخابراتی ارائه می‎دهد. و این سرویس ضمن برقراری ارتباط با کیفیت‌تر و ارزان‌تر در مقایسه با خطوط تلفن کنونی، امکان بهره‌گیری از خدمات ارزش‌افزوده برای این خدمت را نیز فراهم خواهد آورد. متقاضیان تلفن ثابت پیشگامان می‌بایست از یکی از خدمات اینترنتی پیشگامان استفاده کنند. سر شماره ی شرکت پیشگامان 9109 است قابلیت شرکت پیشگامان ارائه همزمان خطوط سیپ فون با شماره های متفاوت به یک فرد است.

شرکت صبانت: صباتل نام تجاری این شرکت است. صبانت مبتنی بر سیپ ترانک طراحی شده، سرشماره ی 9102 متعلق به صبانت است جهت ارتباط گرفتن با سرویس های حتما باید از سرویس های اینترنتی صبا تل استفاده نمود.

شرکت آسیاتک: برقراری تمامی ارتباطات از طریق اینترنت شرکت آسیاتک فراهم می کند. نکته ی قابل توجه این است که برای استفاده از امکانات سرویس ویپ حتما نباید فرد حقوقی باشید. پس افراد حقوقی و حقیقی می توانند از این قابلیت ها در صورت نیاز بهرمند شوند. با شماره های شرکت آسیاتک میتوانید در هر نقطه از جهان که هستید ارتباط برقرار کنید. اما قابلیت مهم خطوط آسیاتک رایگان بودن این خطوط در تماس های بین مشترکین (آسیاتک) در تمام نقاط جهان می باشد. علاوه برآن نگران جابجایی یا عوض شدن آدرستان نباشید چراکه با تغییر آدرس شماره خط شما نیاز به تغییر ندارد.

شرکت رسیپنا: برند تجاری سرویس های تلفن اینترنتی این شرکت نکسفون است و سر شماره ی شرکت رسپینا 9107 است. این شرکت از دو طریق امکان ارتباطات را فراهم می سازد. 1. پرو 2. پرایم

پرو: از روش پرو دیگر احتیاجی به خرید تجهیزات نیست به دلیل طراحی از طریق Hosted PBX، تلفن های رسیپنا نیز با سرور های ابری خود پشتیبانی می شود . شرکت رسپینا اعلام کرده است که اولین شرکتی می باشد که این سرویس را در ایران راه اندازی کرده است.

پرایم: روش دوم پرایم است که بر اساس سیپ ترانک ساخته شده است پس تمامی شرکت هایی که PBX را دارند میتوانند از این سرویس استفاده کنند.

سخن آخر:

سرویس تلفن برای هر کسب‌وکاری مانند یک پل ارتباطی در بین سازمان و مشترکین آن است و به جهت ارتقا سطح مشتری‌ مداری ورسیدگی به امور مشتریان سیستم های تلفن سازمان ها باید به‌روز و با قابلیت های جدید و بسیاری همراه باشد. پس باید هر کسب و کار ویژگی‌های ارتباطی مورد نیاز سازمان خود را بررسی کرده و آن را با سرویس‌های موجود در بازار بسنجید. سپس با مقایسه‌ی قیمت و ویژگی‌ها، تجربه‌ی کاربران از استفاده از این سرویس‌های تلفنی، میزان هماهنگی و پشتیبانی سرویس را بررسی نموده تا بتوانید بهترین ارائه دهنده سرویس تلفن سازمانی را که نیاز مجموعه می باشد برای همکاری انتخاب کنید. شرکت تلینا نیز در تلاش است تا با مشاوره کامل و صحیح شما را در جهت انتخاب سرویس مورد نیاز راهنمایی کند.

اگر به دنبال پیشرفته تر کردن محیط کار و داشتن امکانات در شآن کسب و کارتان هستید می توانید به سایت تلینا مراجعه نموده و بعد از مشاوره کامل توسط مشاوران متخصص ما محصول مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید. شرکت تلینا در راه ارائه و معرفی بهترین نوع محصولات بر اساس نیاز مشتریان گام بر می دارد.

به مشاوره نیاز دارید؟

همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *