حل مشکل سیپ ترانک آسیاتک در مرکز تلفن استریسک، ایزابل و سیموتل

حل مشکل سیپ ترانک

اخیرا شرکت آسیاتک (آسیاتل) تغییراتی در رویه سرویس دهی در تلفن ثابت خود داده است که بدلیل اطلاع رسانی ضعیف تعدادی از مشترکین دچار مشکل شدند.

ازین رو برآن شدیم تا مطلبی کوتاه در خصوص حل این مشکل ارسال کنیم.

برای حل مشکل سیپ ترانک آسیاتک در مرکز تلفن های استریسک، ایزابل، الستیکس و سیموتل کافیست پارامتر Qualify را در تنظیمات مرکز تلفن No قرار دهیم.

بدین ترتیب مشکل ریجستر بودن ترانک ها حل می شود ولی شما دیگر قادر نخواهید بود از وضعیت reachable بودن سیپ ترانک خود اطمینان حاصل نمایید.

در صورتیکه که موفق به حل نشدید با همکاران ما تماس بگیرید. خدمات ما به مشترکین تلینا رایگان است.

به مشاوره نیاز دارید؟

همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *