تلفن اینترنتی، تلفنی در شان یک مدیر

سیستم تلفن اینترنتی

در میان تمام محصولات و خدمات، تلفن اینترنتی از امتیاز بالاتری برخوردار است چرا که دارای پشتیبانی قوی و متخصص است. ما تصمیم داریم تا تلفن های تحت شبکه را به شما معرفی کرده و تغییرات چشمگیری در حوزه کسب و کاری شما ایجاد کنیم. مرکز تلفن ابری با مزایا و ویژگی های بسیاری که همراه دارد می تواند کمک چشمگیری به کسب و کار و حرفه شما کند. این سیستم اینترنتی نسل جدیدی از راه های ارتباطی برای صاحبان کسب و کارها است.

سیستم بر بستر اینترنت تمامی سیگنال ها و داده های صوتی شما را دریافت کرده با تغییراتی بر روی آن ارسال می کند. در این سیستم تمامی تماس های شما بر بستر اینترنت و ارتباط از طریق اینترنت صورت می گیرد. یک سیستم تلفن مبتنی بر فناوری ویپ (VoIP)، تمامی داده های آنالوگ شما را به دیجیتال تبدیل کرده و به مقصد مورد نظر ارسال می کند.

تلفن اینترنتی برای کسب و کار شما چه مزایایی دارد؟

تلفن اینترنتی می تواند به کسب و کارهایی که خواستار بهبود فرایند پاسخ دهی و سهولت در ارتباطات هستند کمک بسزایی کند. شما می توانید به راحتی هزینه های سازمانی خود را مدیریت کنید. همان طور که در بالا گفته شد این وسیله می تواند طوفانی در کسب و کار شما به پا کند که در ادامه در ارتباط با این زمینه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

مزایای تلفن اینترنتی برای کسب وکار ها

کاهش هزینه های سازمانی با اینترنتی کردن تلفن

یکی از دغدغه های فکری صاحبان کسب و کارها به خصوص سازمان ها، هزینه هایی است که شاید ناخواسته برای آنها پیش بیاید. اولین کاری که باید در این زمینه اقدام کنند، بررسی مواردی است که در صورت حساب سازمان شما قرار گرفته است. در نظر داشته باشید بعضی از هزینه ها به دلیل عدم آگاهی و بدون خواست شما صورت گرفته است که باید آنها را پرداخت کنند.

یکی از هزینه های زیاد سازمان مربوط به ارتباطات تلفنی می باشد که شما با داشتن این سرویس ارتباطی می تواند تا 60% از هزینه های سازمان خود را کاهش داده و تمام مکالمات خود را مدیریت کنید.

یکپارچه سازی تماس ها با تلفن اینترنتی

با داشتن سیستم تلفن مجازی مکالمات شما یکپارچه سازی می شود. این سیستم به اینترنت پر سرعت نیاز دارد چرا که مکالمات شما بر بستر اینترنت انتقال داده می شود و سرعت بالای اینترنت بسیار بر کیفیت داده های صوتی تاثیر دارد.

کسب و کار های بزرگی که در شهر های متفاوت شعبه های متعددی دارند، می توانید با این سیستم مدیریت و نظارت کافی را بر بخش های مختلف داشته باشند. با استفاده از مرکز تلفن ابری همچنین شما می توانید نسبت به امنیت اطلاعات ارتباطی خود نیز اطمینان حاصل نمایید.

عدم نیاز به تجهیزات پیچیده

با داشتن شماره تلفن اینترنتی دیگر نیازی به خرید تجهیزات پیچیده و همچنین استخدام شخص متخصص برای آن را ندارید. در نتیجه با اشاره به تمامی مواردی که گفته شد، هزینه های سازمانی شما به طرز چشمگیری کاهش می یابد.

تجربه عدم محدودیت جغرافیایی

با در دسترس داشتن تلفن اینترنتی، به راحتی می توانید بدون محدودیت در هر نقطه و منطقه ای مکالمات با کیفیت خود را داشته باشید. این ویژگی به شما کمک می کند تا اگر کسب و کار شما و حتی شرکت شما شعبه های مختلفی دارد و در نقاط متفاوتی نیز قرار گرفته به راحتی مدیریت کنید و نظاره گر باشید.

داشتن تلفن هایی بر بستر اینترنت یا تلفن های مجازی سبب می شود تا هزینه و سختی سفرهای کاری شما کاهش پیدا کرده و به راحتی جلسات خود را برقرار نمایید و از تجربه ارتباطاتی چهارچوب بندی و یکپارچه سازی شده بهره مند شوید.

برخی از مزایای دیگر این سیستم برای کسب و کار شما، از جمله:

  • عدم نگرانی از قطعی برق در نتیجه قطعی ارتباطات
  • پشتیبانی قوی
  • گزارش گیری مکالمات (داشتن پنل مدیریتی)
  • ضبط مکالمات توسط تلفن اینترنتی
  • صندوق صوتی
  • منشی گویا

کلام آخر

شما می توانید با کمک تلینا از تمامی امکانات و مواردی همچون تعرفه های قیمت، نحوه سرویس دهی، معایب و مزایا این سرویس ها مطلع شوید و به همراه یک تحلیل و بررسی هوشمندانه شرکت ارائه دهنده تلینا را انتخاب نمایید. تلفن اینترنتی از جمله مواردی است که شما می توانید به راحتی با در اختیار داشتن این سیستم تمامی امکانات ویژه ای که دارد را در کنار هم داشته باشید.

به مشاوره نیاز دارید؟

همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *