هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری برای مشاغل چقدر است؟

هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری برای مشاغل چقدر است؟

مکالمه ارزان است اما ارتباط قابل قیمت گذاری نیست، پس هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری هر چقدر باشد یک راه مطمئن برای تعامل با مشتریان و مشتریان احتمالی یک کسب و کار است. این امر انتخاب سیستم تلفن مناسب را به یک انتخاب مهم برای موفقیت شرکت تبدیل می کند.

در حالی که در گذشته نقد کیفیت تلفن ابری قطعاً قابل درک بود، اما این راه طولانی طی شده است. به لطف افزایش سرعت اینترنت و فناوری قوی تر مرکز ابری شکاف در سطح ارائه خدمات و قابلیت اطمینان خود را نشان داده است. بنابراین اگر در مکانی هستید با سرعت اتصال زیاد یا قطع برق، مرکز تلفن ابری می تواند یک انتخاب عالی برای تجارت باشد. بیایید دو نوع اصلی از سیستم های تلفن را بررسی کنیم و ببینیم هر کدام چقدر هزینه برای مشاغل دارد.

هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری در مقایسه با تلفن ثابت چگونه است؟

تلفن های ثابت سنتی به سیم های مسی جداگانه متکی هستند، در حالی که مرکز تماس های ابری می توانند با اتصال به اینترنت موجود، صدا را به عنوان داده منتقل کنند. در نتیجه هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری می تواند برای مشاغل بسیار ارزان تر باشد، زیرا هزینه ماهانه برای سیستم تلفن ابری بسیار کمتر از اجرای هر واحد تلفن ثابت است که هزینه زیادی را برای هر کاربر اضافی نیاز دارد.

هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری در مقایسه با تلفن ثابت چگونه است؟

هزینه واقعی مرکز تلفن ابری برای مشاغل چقدر است؟

مانند بسیاری از کالاها که ارزش آن ها بیشتر از قیمتی است که بر روی آن گذاشته اند، هزینه راه اندازی مر کز تلفن ابری و سایر مزایا و معایب دیگری که پیرامون یک سرویس وجود دارد می تواند ارزش خرید را افزایش یا کاهش دهد. از هزینه مالکیت و زیرساخت گرفته تا هزینه های عملیاتی و تجهیزات، قیمت همیشه آنطور که به نظر می رسد نیست. به همین دلیل است که با بررسی تمام عواملی که در انتخاب یک سیستم تلفن موثر است می توانید از هزینه کردن اضافی، خود را نجات دهید.

هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری: هزینه استفاده

تماس های بین المللی مرکز تماس ابری

خطوط تلفن سنتی به منظور برقراری تماس های محلی و بین شهری به اتصال فیزیکی و سیمی متکی هستند. این بدان معناست که برقراری تماس بین المللی می تواند بسیار گران قیمت باشد. با این حال، از آنجا که مرکز تماس اینترنتی روی اتصالات مبتنی بر وب کار می کند، برقراری و دریافت تماس های طولانی مدت بسیار ارزان تر است. علاوه بر این، برای مشاغلی که در چندین کشور فعالیت می کنند یا فقط نیاز به شماره بین المللی دارند، مرکز ویپ انعطاف پذیری بیشتری را برای تماس ها ارائه می دهد.

مجوزها و خرید اشتراک های هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری

اتخاذ تصمیمی که بر نحوه عملکرد تیم های فروش و پشتیبانی شما تأثیر بسزایی بگذارد، یک ریسک بزرگ است. یک انتخاب بد در تجارت می تواند مقادیر زیادی در بر داشته باشد و ساعت های بیشماری را از دست می رود. داشتن یک سیستم تلفن انعطاف پذیر کلیدی است. تغییر و حرکت به سمت مرکز تماس ابری و خرید یک سیستم مدرن و مبتنی بر اشتراک برای کاربران بسیار مهم است. به جای هزینه برای خرید و تلفن برای هر فرد، آزادی تصمیم گیری بیشتری دارید. شارژ ماهانه به شما این امکان را می دهد که پس از تست کارمند خود می توانید آن را به عنوان کاربر به مجموعه خود اضافه کنید. به این ترتیب فقط مبلغی را بایت هزینه اضافه کردن یک کاربر را پرداخت می کنید.

از سوی دیگر، هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری می تواند به مشاغل در پس انداز و صرفه جویی کمک کند. خرید اشتراک سالانه امکاناتی را ارائه می دهد که در اشتراک های ماهانه نیست و یا کمتر است. در نهایت به دلیل اینکه مرکز تلفن های ابری دارای تنظیمات فیزیکی بسیار کمتری هستند، به راحتی می توانید شرایطی را که در مجموعه به آن نیاز دارید را به صورت آزمایشی انجام داده و شرایط مجموعه را گسترش دهید. شرکت های ارائه دهنده سیستم تلفن ابری این انعطاف را دارند که در صورت عدم رضایت مشتریان، سریعا مشکلات را برطرف کنند و سطح خدمات خود را حفظ کنند. بر خلاف سیستم های قدیمی که می توانند فشاری برای تکرار مداوم محصول خود نداشته باشند.

سخت افزار مرکز تلفن اینترنتی

سخت افزار مرکز تلفن اینترنتی

خطوط تلفن ثابت باید به شامل اجزای فیزیکی که اغلب تلفن های رومیزی هستند، متصل باشند. همانطور که میدانیم هزینه اجرای تلفن های فردی می تواند به سرعت افزایش یابد و سود شما را کاهش دهد. گوشی های فیزیکی علاوه بر هزینه های زیادی که دارند، از نظر داشتن و بروزرسانی ویژگی های کاربر پسند و آسان برای استفاده نیز عقب مانده اند. این محصولات یادگیری و استفاده از آنها به دلیل اینکه کمتر بصری هستند را در محیط کار دشوارتر می کند.

یکی از بزرگ ترین مزایای مرکز تلفن ابری این است که انعطاف پذیری بیشتری را در سیستم به معنای واقعی کلمه به ارمغان می آورد. بسیاری از سیستم ها برنامه های مرکز تلفن ویپ قابل نصب و کاربرپسند را ارائه می دهند که می توانید از طریق لپ تاپ یا تلفن همراه به آنها دسترسی پیدا کنید. با هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری این امکان را دارید تا از لپ تاپ یا تلفن همراه خود به عنوان تلفن در دفتر خود استفاده کنید، نه اینکه مجبور باشید تا تلفن ها و دستگاه های جداگانه خریداری کنید.

هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری و هزینه های نگهداری

نداشتن سیستم تلفن فیزیکی به معنای نداشتن سخت افزار فیزیکی برای نگهداری است. خراب شدن تلفن ها، خراب شدن سیم ها و کوتاه شدن پریزهای برق می تواند به تلفن های فیزیکی آسیب برساند. گاهی اوقات این آسیب ها غیر قابل جبران هستند. نیاز به تماس با یک تیم فناوری اطلاعات برای تشخیص خرابی سخت افزار می تواند گران و وقت گیر باشد. هر لحظه که برای رسیدگی به این مسائل صرف می شود، به معنای زمان کمتری است که تیم های پشتیبانی و فروش شما می توانند با مشتریان و مشتریان تلفنی تلف کنند که باعث می شود کیفیت خدمات شما را کاهش دهد.

نرم افزارهای مبتنی بر ابر نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند، زیرا شرکت های ارائه دهنده تمام بار پشتیبانی و نگهداری را بر عهده می گیرد و اغلب می تواند از راه دور انجام شود. معمولاً فقط نصب مجدد یک برنامه یا راه اندازی مجدد رایانه تنها چیزی است که برای بروزرسانی های جدید لازم است. به روزرسانی و تعمیر و نگهداری نرم افزار نیز می تواند به طور خودکار در ساعات غیر پیک انجام شود. این امر هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری و هزینه های نگهداری و هزینه پرداخت کل پرسنل را برای ورود به دفتر و ایجاد اختلال در کار کارکنان را حذف می کند.

هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری: ارزش افزوده

وقتی مزایای هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری برای صرفه جویی در هزینه ها بسیار آشکار است، برخی از ویژگی های بسیاری از آنها به طرز متفاوت تری ظاهر می شوند. این مقدار ممکن است مستقیماً بر روی قیمت تمام شده نمایان نشود اما مزایای آن مشخص است.

هزینه فضای مورد نیاز راه اندازی مرکز تلفن ابری

زمان ثروت است و فرقی نمی کند در کجا هستید. فضایی هم که به عنوان دفتر کار در اختیار دارید برای آن هزینه شده است. مقدار زیادی از هزینه برای خرید میزها و صندلی ها می شود که در این شرایط کنار گذاشتن یک اتاق کامل برای نگه داشتن کابل ها و سیم ها و سرورها بیهوده است. سیستم تلفن ابری در جایی که اینترنت هست وجود دارد، مانند مودم ها و روترهای کوچک که مدرن و قابل حمل هستند. این به شما امکان می دهد که فضای دفتر را برای استفاده های بسیار مهم تر مانند جلسات و کنفرانس های مهم که در آینده می خواهید داشته باشید، آزاد کنید.

ادغام های نرم افزاری، هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری را کاهش می دهد

ادغام های نرم افزاری، هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری را کاهش می دهد

مجموعه ها احتمالاً از مجموعه نرم افزاری پیچیده ای برای انجام کار خود استفاده می کنند. توانایی ادغام برنامه های ضروری آنها در سیستم تلفن به عنوان تأثیرگذارترین مزیت مرکز تلفن ابری در حال ظهور است. به دلیل ساختار سنتی خطوط تلفن ثابت، افزودن این قابلیت های مدرن تقریباً در یک تلفن سنتی غیرممکن است. ویژگی های پیشرفته ای که به راحتی در سیستم های مرکز تلفن اینترنتی در دسترس هستند که اغلب برای تلفن های ثابت غیرقابل دسترسی هستند. این ویژگی ها باعث صرفه جویی در زمان کار می شود و ورودی داده های دستی را کاهش می دهند و در نهایت باعث کاهش هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری می شوند.

انعطاف پذیری و گستردگی مرکز تماس اینترنتی

مشاغل در حال رشد باید بتوانند به راحتی نیروی کار مورد نیاز خود را سریع استخدام کنند. این امر به ویژه در نوسانات فصلی مهم است تا جایی که معمولاً شاهد افزایش رشد در تجارت هستید. داشتن سیستم مرکز تلفن ابری به مجموعه کارمندان اجازه می دهد تا با نیازهای شرکت رشد کنند. دیگر نیازی به سفارش و نصب تلفن های جدید در هر بار افزودن کارمند فروش یا پشتیبانی ندارید. به سادگی آنلاین شوید و در صورت نیاز یک شماره جدید ایجاد کنید، شما در حال حاضر یک گام جلوتر هستید.

کلام آخر

پاسخ کوتاه و طولانی، بله است. هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری از خرید تا نگهداری و پشتیبانی، پایین است. این برای کسب و کارهای کوچک بسیار مهم است. کاهش هزینه های مربوط به تلفن به کسب و کار اجازه می دهد تا پول را در مواردی که واقعاً می خواهند بهبود دهند مانند محصول و افراد خود هزینه کنند. و این بزرگترین فایده مرکز تماس ابری است.

به مشاوره نیاز دارید؟

همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *