6 مزیت شماره تلفن ابری نسبت به شماره تلفن ثابت و معمولی

شماره تلفن ابری چیست؟

شاید این روز ها عبارت هایی همچون تلفن ابری و شماره تلفن ابری اینترنتی زیاد به گوشتان خورده باشد. در این مقاله ما قصد داریم ببینیم این عبارت ها به چه معنا هستد و چگونه به رشد و بهره وری کسب و کار ما کمک می کنند.

معرفی شماره و سیستم تلفن ابری

سیستم تلفن های ثابت بر روی خطوط تلفن مخابرات قرار دارد و شما برای اینکه یک شماره تلفن ثابت داشته باشید باید به مخابرات مراجعه نموده و درخواست دهید تا شماره ای را به شما واگذار کنند. شماره تلفن ثابت همانطور که با آن آشنا هستید محدود به مکان است و تنها در صورتیکه در مکان مورد نظر حضور داشته باشید می توانید از آن استفاده نمایید.

بنابراین برای حل شدن مشکلاتی از این قبیل شماره تلفن ابری به کمک کسب و کار های امروزی آمده است. شماره تلفن اینترنتی همانطور که از نامش پیدا است بر بستر اینترنت قرار دارد به همین منظور به مکان خاصی محدود نخواهد بود. به این معناست که شما با تهیه یک شماره تلفن از سرویس ارائه دهنده خدمات تلینا مالک شماره تلفن ابری می شوید که می توانید از هر گوشه ای از دنیا از آن استفاده نمایید.

شما با دریافت این شماره تلفن از امکاناتی همچون نمابر و صندوق صوتی بهره مند خواهید بود.

مزایای شماره تلفن ابری

  1. سرعت: در مرکز تلفن ابری به دلیل نبود زیر ساخت های سخت افزاری عملیات اجرایی برای شما سریع تر خواهد بود و هیچ مشکلی برای راه اندازی در محیط کسب و کار شما وجود نخواهد داشت.
  2. همیشه به روز باشید: بدون نیاز به بروزرسانی های مداوم سیستم، همیشه به جدیدترین و آخرین بروزرسانی های نرم افزار دسترسی خواهید داشت.
  3. افزایش بهره وری با شماره تلفن ابری: مرکز تلفن ابری برای شما فرایند نظارت و مدیریت پیشرفته تماس را ارائه می دهد. نمایندگان شما می توانند با استفاده از داشبورد یکپارچه با این فناوری کار کنند و بهره وری مجموعه شما را افزایش دهند.
  4. پشتیبانی دائمی: با تلینا دیگر مهم نیست کارکنان شما در کجا مستقر هستند برای شروع استفاده از این فناوری تنها یک مرورگر وب و اتصال به اینترنت نیاز است و در این صورت دیگر هیچ تماسی را از دست نخواهید داد.
  5. کاهش هزینه ها: از آنجا که هر دو سخت افزار و نرم افزار در سیستم ابری وجود دارند، هزینه های نگهداری مداوم مرکز تلفن ابری بطور قابل توجهی کاهش می یابد.
  6. پیشرفته و دسترسی آسان: سیستم مرکز تلفن ابری و شماره تلفن ابری تلینا همواره در حال تکامل و پیچیده تر شدن است. انعطاف پذیری، کاهش هزینه، راه اندازی تلفن گویا، مراکز تماس همراه با هوش مصنوعی، فناوری ابری و هوش مصنوعی، از مزیت های قابل توجه مرکز تلفن تلینا است.

شاید لازم باشد تا مقاله مرتبط با مدارک مورد نیاز برای دریافت مالکیت خط تلفن اینترنتی را مطالعه نمایید.

شرح تماس های ورودی و خروجی از شماره های خارج کشور با شماره تلفن اینترنتی

شماره تلفن اینترنتی در واقع یک شماره تلفن معمولی است که می توانید مانند شماره های معمولی از خارج از کشور هم با آن تماس برقرار کنید. ولی در قانون سیستم تلفن اینترنتی دو صفر تماس خارج از کشور محدود شده است و امکان برقرای تماس با خارج از کشور مقدور نیست. همچنین استفاده از شماره تلفن های ایران در خارج از کشور ممنوعیت قانونی دارد.

تعرفه تماس در شماره تلفن ابری مانند شماره تلفن های خطوط شهری مخابراتی است. برای استفاده این خط بر روی شماره تلفن شما دایورت شده و در صورتی که اینترنت داشته باشید با کسر هزینه تماس به موبایل شما منتقل می شود. البته تنها درصورتیکه به اینترنت متصل باشید می توانید به صورت مستقیم تماس دو طرفه برقرار نمایید. همانطور که این خطوط به سیم کشی وابستگی ندارند وابستگی دیگری دارند که حتما باید به یک اینترنت خوب متصل باشد. شما می توانید برای بالا بردن بازدهی ارتباطات خود یک خط تلفن اینترنتی از تلینا دریافت نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟

همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *